Orice recomandari, reprosuri sau oferte la urmatoarele adrese:

redactie.arteens@gmail.com
redactie.arteens@yahoo.com

luni, 24 decembrie 2007

Tincturi de nervi

Nu ştiu cum sunt alţii, dar eu când mă gândesc la toate lucrurile care mă scot din sărite, fac mătreaţă. Ştiu că aţi râs, dar ăsta este adevărul. Stresul, adică nervii=mătreaţă.

Sunt o groază de subiecte despre care putem vorbi, dar trebuie să alegem unul. Aşa că, m-am gândit că am putea discuta despre profesorii din liceu care ne calcă pe bătături.

Păi.. păi nici un “păi”…că nici o propoziţie nu se începe cu “păi”… “mooooo rooog”..ca să citez una din profesoarele mele… Unul dintre ei ar putea fi domnul G. Este profu’ nostru de matematică de care încercăm să scăpăm de ceva timp. Avem multe motive ca să facem lucrul ăsta, dar se pare că nimeni nu ne sprijină şi nimănui nu îi pasă de ceea ce simţim şi gândim. Anyway…..tipu’ ăsta e un om în vârstă şi care, nu numai după părerea noastră, ci şi după unii din meditatorii noştri, nu ştie să predea foarte bine. Enervant, nu? OOOOPS…!!!!! E Horror!!!!! Profu’ G are un tic verbal: de fiecare dată când intră în clasă, noi îngroziţi de figura lui, dregându-şi vocea, zice : « Bună ziua… ce- am avut de pregătit noi pentru astăzi? Fetilii, băieţii..Ãla eu, ăla eu… “ Oh my God…parcă îl şi văd. Cred că am ajuns să am coşmaruri cu el. De fiecare dată face asta şi e….annoying. După asta, scoate unu sau doi elevi, sau în cel mai rău caz… trei…şi dacă nu ştiu definiţia lecţiei respective le dă DOI. Sunt multe de zis despre profu’ ăsta . Mai bine luaţi-vă ceva de ronţăit ca să nu vă plictisiţi. Let’s go on.

Îl avem ca profesor de anul trecut şi avem ghinionul să ne fie profesor şi anul acesta. Anul trecut a venit la jumătate de ore şi de multe ori pe la sfârşitul orelor. Frate…noi dăm bacul ..dar cui îi pasă? Ei bine, nouă!!!!! Are o metodă foarte proastă de predare: sare peste capitole. Se bazează mai mult pe definiţii şi nu face destule exerciţii în clasă, iar a doua zi are pretenţia să ştim totul. Mai uşor, dude!!!!! Nu suntem roboţi!!!

Anul ăsta lucrurile s-au mai ameliorat, adică vine la ore, dar cu predatul e la fel. Şi mai mă întreb de ce fac mătreaţă, când îmi storcesc creierii şi pierd timpul uitându-mă ca viţelul la poarta nouă la o funcţie să îi cercetez injectivitatea şi surjectivitatea. AAAA…şi era să uit …şi bijectivitatea. Nu cred că vom reuşi să facem ceva în privinţa tipului, aşa că …. Fraţilor…. Puneţi-vă meditatori şi băgaţi-vă minţile în cap!! Se pare că noi, chiar dacă mergem la şcoală, unde cică profesorii sunt plătiţi ca să ne înveţe ceva, tot trebuie să facem pregătiri suplimentare, unde plătim sume uriaşe, în majoritatea cazurilor, pentru a înţelege ceva .

Să mai schimbăm profesorii…..

O…. acum. E ceva mai interesant… sper!! La informatică, avem ca profesoară o tipă toooot bătrână!!! Nici asta nu predă cine ştie ce, dar facem eforturi să pricepem ceva. A fost cam aceeaşi poveste, dar mai bine, dacă se poate spune aşa. Într-a noua, tipa credea că ştim informatică, mai puţin fetele. Avea ceva cu fetele, că fetele cică sunt proaste. O altă concepţie stupidă. Ce să-i ceri….asta e!! La o oră de info, făceam un program şi unul din colegii noştri pusese prea multe variabile şi profa vroia mai puţine. Colegul o întreabă “de ce?”, la care ea face “Că am o păsărică la cap care îi spune că vrea doar o variabilă! Una singură!”Offf şi informatica asta ne mănâncă zilele, nu…. mai degrabă profa ne mănâncă zilele. “Linişte!!!” – e tot un tic. A ajuns să-l spună chiar şi când e linişte! Săraca...mi-e milă de ea! Nu vreau să cred că a ajuns aşa din cauza noastră!

Şi urmeză ultimul profesor care ne cam scoate peri albi şi la care adormim efectiv!! E o profesoară de engleză din UK şi are accentul acela britanic. Nu asta ar fi o problemă, dar lucrurile făcute cu ea nu au farmec, pic de magie. Nici materia nu e cine ştie ce, dar măcar să încerce să facă orele mai plăcute, să învăţăm cu drag, nu să ne uităm într-una la ceas şi să aşteptăm recreaţia. Asta nu e normal!! În fine… Nu suportă ca cineva să vorbească în timpul orei sau dacă unul dintre noi s-a uitat la telefon sau a făcut altceva decât să fie atent la oră, atunci e naşpa! “How dare you?” I hate her….De multe ori pune nişte întrebări pe care nu le înţelegi…

Am făcut ceva de genu “Top top top….ruşiniiiică!” Sper că mi-a reuşit.

Viaţa e ciudată şi mai ales profesorii, dar încercaţi să nu vă stresaţi ca să nu faceţi mătreaţă!!! Dacă sunteţi optimişti, timpul va trece mult mai repede….


~SnoWhite

Niciun comentariu: