Orice recomandari, reprosuri sau oferte la urmatoarele adrese:

redactie.arteens@gmail.com
redactie.arteens@yahoo.com

luni, 19 mai 2008

Oda pentru o iubire uitata


‘Iubirea nu se poate defini într-o singură formulă, fiindcă nimeni nu iubeşte identic.’

‘Iubirea este viaţă. Şi dacă îţi lipseşte iubirea, îţi lipseşte viaţa.’ (Leo Buscaglia)

‘Dragostea este o intersecţie cu sens giratoriu. Te-nvârţi în jurul aceleiaşi inimi până rămâi fără lacrimi.’(Ionuţ Caragea)

Stiu ca eu mereu scriu despre dragoste si poate ca nu am scris mereu ceva interesant dar ce o sa va zic acum este parte din viata mea , este o experienta pe care am trait-o nu cu mult timp in urma.

Mi-e dor de tine.Mi-e dor de noi.Mi-e dor de copilaria petrecuta impreuna.De weekendurile in care nu trecea o secunda fara ca noi sa ne vedem,sa vorbim.Era bine,era exact cum vroiam eu.Ma simteam in largul meu.Simteam ca acolo mi-e locul.Simteam ca asa vom fi mereu.Nu credeam ca se poate intampla ceva sa strige acea legatura. Dar s-a intamplat…

Ai fost cu mine la inceputurile mele…cand faceam ce imi trecea prin minte…cand eram copila da…si tu erai copil…nu ne-am dat seama dar eram 2 copii care se iubeau…petreceau fiecare secunda impreuna…si cand nu aveam ce face sau nu aveam chef de nimeni…mereu…cum veneam de la scoala sunam la usa ta…sau de multe ori mi-o luai inainte…nici nu puneam bine ghiozdanul jos…

Intr-o zi ai incercat sa ma inveti sa merg pe bicicleta… ce dezastru a fost…imi era prea frica…iti spusesem deja…si tot vroiai sa ma ajuti pentru ca stiai cat de important era pentru mine sa invat…tot timpul m-ai tinut….ti-am zis sa nu ma lasi singura si tu ai zis ‘Nu o sa te las singura niciodata. Stai linistita.’…ai zambit si te-am crezut…m-am uitat naiv la tine si parca ne-am inteles din priviri…

Ziua in care mi-ai spus ca trebuie sa te muti a fost cea mai dureroasa zi pe care am trait-o pana acum.

M-am simtit pustiita de cum mi-ai zis si asa sunt si acum.Nu mai am putere sa traiesc,sa fiu cum eram,plina de energie si spontana.Totul a disparut.Totul a plecat,cand tu ai plecat.Acum nu imi mai raman decat amintirile a ceea ce am trait si ocazionale stari de energie dar nimic nu mai e ca atunci…Nimic nu va mai fi ca atunci…Poate doar daca te vei intoarce.. Dar stiu ca asta nu are cum sa se intample. Pentru ca tu ai alta viata acolo,acum. Ai alta viata …o viata in care eu nu mai am nici un rol.

Iubirea noastra mi-a lasat multe amintiri frumoase , da ; dar mi-a lasat in acelasi timp si o durere sau o cicatrice daca ar putea fi numita asa…o durere care apare cand ma astept mai putin…de exemplu cand vad un lucru care imi aminteste de tine si am avut o zi superba pana in momentul ala,totul dispare si ma intristez imediat.

Tu m-ai uitat ,sunt sigura ,sau mai bine zis ai uitat iubirea dintre noi…nu o mai simti…vorbim prea rar…si desi sunt sigura ca nu ma mai iubesti ,totusi nu ai cum sa uiti acei 5 ani petrecuti zi de zi alaturi de mine…

Niciun comentariu: