Orice recomandari, reprosuri sau oferte la urmatoarele adrese:

redactie.arteens@gmail.com
redactie.arteens@yahoo.com

luni, 19 mai 2008

SENZATIONAL!!!(tocanita lui Drax)


Mă uit în jur, la ziare, la televizor câteodată seara şi mai ascult emisiunile de la radio şi nu ştiu ce să simt, repulsie sau milă pentru stadiul în care a ajuns ţara noastră frumoasă. Doar câteva publicaţii/emisiuni mai transmit informaţii altfel decât banale sau mai mult decât total stupide.

Un lucru care mă depăşeşte este cum mai există oameni care urmăresc programele de la televizor când 60% din materialul difuzat sunt reclame foarte obositoare. Dacă doreşti să vizionezi un film vei avea parte de o oră din acel film după ce au tăiat părţile care nu intrau în timp şi 2 ore de reclame de un sfert de oră la fiecare 5 minute de film. Aşteptând să înceapă următoarea parte din film eşti martor la oroarea şi tortura care o reprezintă reclamele. Acest detergent scoate până şi petele de pe chiloţii tăi galbeni făcute de whisky-ul 100% românesc vărsat de Dorel pe tine când caută parfumul cu dispenser automat anti-şobolan, animal ce veniseră să îi mănânce salamul în formă de sferă special pentru feliile de pâine făcute din grâul cultivat de marmotele pe care le visezi după ce, frizerul orbit de părul tău strălucitor care şi-a triplat volumul după ce te-ai spălat cu şamponul recomandat de toţi prietenii tăi cu care eşti în reţeaua de telefonie şi care aleargă în fiecare reclamă prin oraş fără vreun motiv evident când ies cu căţelul la o PLIMBARE în care îţi cauţi telefonul care trebuie să îl ai pentru a fi cool chiar dacă eşti un patetic.

Când schimbi canalele căutând ceva interesant este inevitabil să nu observi emisiunile de la canalele de televiziune româneşti. Dacă nu ai noroc poţi da peste concursurile care au că scop înjosirea specii umane, fapt ce este irelevant atât timp cât cei ce participă la emisiune sunt persoane fără vreun scop existenţial mai presus decât consumarea spaţiului şi a aerului nostru. Aceste programe care sunt copiate prost au ca idee: hai să va arătăm ce copii crizati au nişte părinţi incompetenţi şi retardaţi care sunt prea idioţi să îi crească normal. Alt subiect ar fi hai să vedem cum îi convinge Dan Negru pe aceşti înaintaşi ai maimuţelor să îşi dezvăluie inteligenţa ce nu ar frapa nici un hamster ca să o vedem pe mamă natură cum se freacă de celelalte dansatoare între probele ce ar trebuie să aibă ca premiu eutanasia. Alte exemple mai ştiţi şi voi.

Dacă vrei să scapi de toate astea şi încerci să citeşti un ziuar o să găseşti subiecte de o altă natură cretinoida. Titluri mari pe prima pagină vor anunţa dezvăluiri gen “Politicienii sunt cuprinşi de corupţie!”, “Sunt mulţi câini pe străzi!”, “Traficul merge greu!”, “S-a inventat ninsoarea!” Şi multe altele. Banalitatea subiectelor din ziare este înspăimântătoare, pe lângă formularea de copil de clasa a 2-a. Ziariştii mai nou par ieşiţi din cele mai adânci grote şi după ce au descoperit hârtia igienică şi cuvintele "analist" şi "deontolog" nu persistă să ne uimească cu cele mai inutile şi infantile informaţii. Tabloidele sunt cealaltă parte fără de care recolta prostiei nu putea să fie completă. Aceste ziare ne ţin la curent cu tot de la tampoanele până la orice mişcare la nivel celulara a star-urilor româneşti ratate. DE SENZAŢIE! Avem poză în care Oana Agarbiceanu scoate limbă la o îngheţată!!!! Cine este această persoană nu vei ştii niciodată şi nu vei ştii nici de ce un om este plătit pentru a se ţine după acea persoană şi pentru a scrie aceste băşini mintale. În ţara în care cea mai mare parte din staruri au ajuns “staruri” datorită "prestarii de servicii" "umanitare" cea mai tare ştire a zilei este ce marcă de beţişoare vaginale foloseşte mama lu’ tată lu buca lu Andreea Marin.

Apogeul negativ al inculturii, mondenitatii(sau cocalarismului) şi banalităţii a fost atins de media. Totul este copiat şi copiat prost. Totul este creat fără irosirea vreunui neuron de altfel inexistent în capul producătorului respectiv. Totul este banal, plictisitor, înflorit cu ţâţe şi buci fără număr. Cea mai tare parte e că totul merge şi prinde la public. Produsele se cumpără datorită reclamelor infantile. Ziarele se cumpără pentru a afla ce chiloţi poartă paraşutele naţiunii. Programele se urmăresc pentru că la OTV a venit ghicitoarea în laptop. România este o ţara mediocră pentru că este populată de oameni mediocri care sunt mulţumiţi cu mediocrul.

Niciun comentariu: