Orice recomandari, reprosuri sau oferte la urmatoarele adrese:

redactie.arteens@gmail.com
redactie.arteens@yahoo.com

luni, 19 mai 2008

Sa iti ocupi timpul

The Pot:

Am ascultat, mi-a plăcut:

M-am îndrăgostit de un album... Opeth – Damnation... E genial. Progressive rock, „sora” albumului progressive death metal „Deliverance” tot de la Opeth. Dacă vă place „era progressive rock” a formaţiei Anathema, atunci vă recomand albumul ăsta, în special melodia „In My Time Of Need”, a doua. :D

Am vizionat, m-a impresionat:

Nu sunt cu filmele, dar ultimul pe care l-am văzut este Rose Red de Stephen King. Un film în trei părţi, despre o casă ce este cunoscută de a se mări singură, dar care era „adormită” de mult timp. Pentru a fi resuscitată, o femeie psiholog a adunat un grup de oameni cu puteri supranaturale, printre aceştia fiind şi Annie, o fată autista de 15 ani, care se presupunea că ar putea „învia” casă.

Am citit, m-am delectat:

Djin” de Graham Masterton. San Francisco Chronicle spunea că scriitorul este succesorul lui Edgar Allan Poe, deci vă daţi seama cam cum este cartea :D

Hrana pentru mouse:

www.hi5.com... Desigur că glumesc :P www.widgetbox.com dacă vrei să-ţi pui un widget despre orice, oriunde se poate, atunci aici este locul potrivit :P




Degringolada:

Am ascultat, mi-a placut:

Adema (nu-metal) …

Am vizionat, m-a impresionat:

Intreaba praful (Ask the dust) – cu Colin Farrell, Salma Hayek

Am citit, m-am delectat:

Ethan Hawke – Miecurea Cenusii (Ash Wednesday)

Hrana Pentru Mouse:


http://www.whats-your-sign.com/



TheScientist:

Am ascultat, mi-a placut:

Morcheeba - Wonders never cease(trip-hop, electronic, chill-out)-Un ritm nou nu strica niciodata. Am descoperit trupa de curand, spre rusinea mea, dar merita sa asculti macar o melodie de la ei.

Am vizionat, m-a impresionat:

Sa som i himmelen/As It Is in Heaven - (2004, Distributie: Frida Hallgren, Michael Nyqvist)-un film cu multe nominalizari la

Am citit, m-am delectat:

Pascal Bruckner - Luni de fiere-Intr-o propozitie: Disecarea problemelor cuplului contemporan si dintotdeauna.Warning!-tinde spre violenta si unele fapte sunt cu mult exagerate-lasand la o paret acest fapt, merita citita

Hrana Pentru Mouse:

http://portal.wecreatestuff.com/ - cei care sunt impartinitori ai corporatiei Valve ar trebui sa incerce Portal si varianta Flash




Punkass ~

O carte buna: “John Dies at the End” – David Wong. O poveste amuzanta, dezgustatoare si absolut infricosatoare. Te pierzi in carte, ramanand gandindu-te toata ziua la sfarsitul ala curios de capitol (fiecare capitol are un sfarsit enervant de tentant). O incredibila pov moderna, ideala pentru cine cauta sa ramana cu gura cascata la ceea ce citeste si pentru cui ii surade putin exercitiu de imaginatie.

Un film bun: “Crash”- Sometimes we crash into eachother just to know we can still feel. Un film despre diferentele dintre oamenii si toate modurile cum de fapt sunt la fel, din aceeasi materie prima, indiferent de culoare si provenienta. Te tine cu ochii atintiti asupra actiunii pe toata durata sa si are si un mesaj important pe deasupra.

O melodie noua(so to speak): Buffalo Spring Field- Mr. Soul . Foarte tare melodia. Primele acorduri sunt exact cele de la Satisfaction de la Rolling Stones. Atata ca melodia asta e cu vreo 10 ani mai veche. ;)


Un site interesant: www.johndiesattheend.com



TheHeart

Am ascultat ,mi-a placut :

Snow Patrol and Martha Wainwright-Set the fire to the third floor(alternative rock) :

O melodie cam trista dar nicely done adica modul in care sunt imbinate instrumentele cu vocile iti dau o stare generala de beatitudine si relaxare.

Am vizionat , m-a impresionat :

Alvin and The Chipmunks (Jason Lee,Justin Long[voice-Alvin] ,Matthew Gray Gubler[voice-Simon], Jesse McCartney[voice-Theodore]):- Funny , funny , funny!!

Film de animatie genial.Trei veverite cu falci [: ))] ajung in casa unui muzicican in pana de inspiratie.Alvin,Simon and Theodore il ajuta pe Dave cantandu-I melodiile cand nimeni nu vroia sa I le cante. Este foarte relaxant si foarte amuzant.Mai ales vocile celor 3.

Am citit, m-am delectat :

:D Tot “The Intimate Adventures of a London Call Girl” [Belle de Jour] :D nu am avut timp sa o termin …

Hrana pt mouse :

www.gutenberg.org- un site pe care gasesti orice carte vrei [sau aproape orice carte :D] in engleza, in word. Foarte tare site-ul ;)



SnoWhite:

Am ascultat, mi-a plăcut:

Hinder- By the way

Am vizionat, m-a impresionat:

Step up 2 the streets

Am citit, m-am delectate:

Sfârşitul copilăriei – Arthur C. Clarke

Hrană pentru mouse:

http://www.sneakerfreaker.com/newsflash/856/ - pentru cei care vor să aibă skateshoesii deosebiţi




Niciun comentariu: