Orice recomandari, reprosuri sau oferte la urmatoarele adrese:

redactie.arteens@gmail.com
redactie.arteens@yahoo.com

miercuri, 13 februarie 2008

Anti dureri de cap

Degringolada:

Am ascultat, mi-a placut:

Tool Die Eier von Satan

Un cântec foarte interesant, cu o melodie ce dã impresia de fabricã apocalipticã ce scoate bombe nucleare. Apoi urmeazã discursul in germanã a unei voci ca de dictator ce intretine multimea ce zbiarã. Dar versurile cântecului sunt mult mai inocente decât par: titlul pare a fi o odã inchinatã lui Satan, insã este de fapt opusul. Sugestie: ascultati cântecul fãrã traducere a versurilor mai intâi apoi cu traducere, pentru a evidentia antiteza.

Am vizionat, m-a impresionat:

Singin’ in the rain – un film clasic, pe lista „All time 100 movies” recomandatã de revista Time

Am citit, m-am delectat:

Sfarsitul eternitãtii – Isaac Asimov

Titlul cãrtii, ce este indeajuns de interesant nu descrie nici pe jumãtate cât de interesantã este de fapt cartea, iar Asimov a fost un scriitor sf genial, el a introdus prima data cele trei legi ale roboticii şi a scris cu tematicã contrarã povestii cu Frankenstein, in care creatia se revoltã impotriva creatorului, si robotii in povestile lui au sentimente chiar... bune! Iar cartea aceasta este rãvãsitoare.

Hrana pentru mouse:

www.last.fm – dacã iti creezi un cont si downloadezi software-ul doar, ai o grãmadã de posibilitãti de informare in privinta muzicii: de exemplu sã-ti faci prieteni care ascultã cam ceea ce asculti si tu, sã afli de trupe similare, sã te alaturi unor grupuri, sã afli de evenimente si multe altele.





Radu

Am ascultat, mi-a plãcut:

Robert Johnson – Me And The Devil

Pactul cu diavolul pentru un scop atins in viaţã…ascultai toate melodiile ..29 nu sunt prea multe

Am vizionat, m-a impresionat:

the Spartans ( 2 minute in reprise)…cumpãraţi-vã o viaţã şi nu vã mai uitaţi la filme

Am citit, m-am delectat:

eu et al de alexandru tocilescu (carte)….o abordare…mai neaosã a lumii contemporane :D

marian mincu – jurnalul lui dracula…. Bãi bãieţi…puneţi mâna şi faceţi ceva cu ţara asta pânã nu ajung alţii sã ne scrie istoria

Hrana pentru mouse:

http://www.greatdreams.com/2012.htm



The Heart:

Am ascultat, mi-a placut:

Clint Mansell-Requiem for a dream [orchestral version] – coloană sonoră a filmului cu acelaşi nume din 2000...melodia este genială...o linie melodică , care mie îmi dă fiori...are o încărcătură emoţională imensă...deşi nu are versuri şi este ambientală dacă aş putea zice aşa...

Am vizionat, m-a impresionat:

Requiem for a Dream (Jared Leto,Jennifer Connelly, Ellen Burstyn,Marlon Wayans)- Deci Darren Aronofsky este fără dubii regizorul meu preferat…este absolut genial …are nişte idei şi percepţii care te lasă „wow”...filmul vorbeşte despre Harry,iubita lui, Marion, prietenul lui, Tyrone, şi mama lui Harry ,Sara, care fiecare este dependent de droguri şi se confruntă cu lipsa lor la un moment dat în film fiecare ajungând să piardă multe...decăzând pe scara socială and so on...deci filmul este psihologic ,dramă ...te lasă gandindu-te „de fapt,eu am o viaţă minunatăJ” ... eu zic că SIGUR merită văzut :P

Am citit, m-am delectat:

Harry Potter and The Deathly Hollows by J.K.Rowling- Ştiu că mulţi o să zică , că este o carte de copii dar eu sunt fană HP şi mi-a plăcut foarte mult ultimul volum din serie...plin de magie ca de obicei de intrigi şi prietenii ...deşi sfârşitul este trist şi ambiguu...

Hrană pentru mouse:

www.flixster.com – un site unde poţi afla despre cele mai noi filme ,să vorbeşti cu oameni din toată lumea care se uită la aceleaşi filme ca tine ... a network all about movies J




SnoWhite

Am ascultat, mi-a placut:
Mumm-ra - She's got you high - Cu siguranta o cunoasteti, deoarece apare in reclama de la Orange, cea cu Meganele... Vorbeste despre iubire, despre cum te indragostesti... V-o recomand cu cea mai mare placere, deoarece unii dintre noi chiar au nevoie de iubire si poate cu ajutorul melodiei isi mai alina din suferinta sau poate ca mai mult o sa le dauneze...Vedeti si voi cum e mai bine!

Am vizionat, m-a impresionat:
Mulholland Falls - cu: Nick Nolte, Melanie Griffith, Chazz Palminteri, Michael Madsen, Chris Penn, Jennifer Connelly.Un film care prezinta aventurile unei echipe de politie, Hat Squad, care lupta impotriva gangsterilor, in Los Angeles, prin anii 1940. Cand o tanara localnica este ucisa, ei descopera ca aceasta fusese implicata in mai multe relatii personaje importante, influente, si mai mult de atat detinea si inregistrariale acestor relatii. Unul dintre cei implicati este si puternicul general de armata aflat la conducerea Comisiei Energiei Atomice si un altul este chiar seful echipei Hat Squad. Se implica si FBI-ul, pentru a acoperii totul.

Am citit, m-am delectat:
Cosmarul - John Saul - Atunci cand vrei sa-ti vinzi casa, nu stii cine iti poate pasi pragul sau ce urmareste sau pe cine. Cosmarul oricarui parinte se transforma in realitate pentru Kara Marshall atunci cand fiica sa, Lindsay, dispare din dormitorul ei in timpul noptii. Politia banuieste ca este vorba doar despre o adolescenta care a fugit de-acasa, frustrata ca este nevoita sa-si paraseasca orasul, prietenii si scoala. Pe masura ce tot mai multe persoane incep sa dispara, banuielile Karei devin o teribila certitudine: cineva sta la panda si face planuri diabolice, aspteptand momentul pentru a face o alta vizita fatala.

Hrana pentru mouse:
http://www.rottentomatoes.com/ - un site despre filme si celebritati...


The Pot

Am ascultat, mi-a placut:

Tripdavon este o formaţie alternative rock, ce are două albume, primu self-titled iar al 2lea ‚The Enlightened Operative’. Muzica lor are un sound plăcut, dar mai bine va las pe voi să ziceţi ;)

Am vizionat, mi-a impresionat:

The Libertine. Dacă spun că este un film cu Johnny Depp, poate pentru unii e totul, iar pentru alţii e nimic. Un film care prezintă Anglia pe timpul lui Cromwell ( cam secolul XVI ), când cârciumile şi teatrele erau închise, iar lumea cădea în extreme... you get the point.

Am citit, ne-am delectat:

„Zeii înşişi” de Isaac Asimov. Este o nuvela-ish SF, gen care poate nu prinde la mulţi, mai ales dacă urâţi chimia, însă veţi vedea că este interesantă. Just 50 pages, people!

Hrana pentru mouse

www.metalhead.com – şi atât.




The Scientist

Am ascultat, mi-a placut:

Stone Sour - Bother - (Hard rock,Alternative, Metal,Post-grunge,Heavy metal)-celebra trupa formata de solistul trupei Slipknot Corey Taylor în 1992, numele trupei venind de la o bautura alcoolica care contine în cea mai mare parte whisky.

Am vizionat mi-a placut:

Busola de Aur - (actiune, aventura)- SUA-Marea Britanie, 2007. Regie: Chris Weitz.Cu: Nicole Kidman, Daniel Craig, Dakota Blue Richards, Ben Walker, Freddie Highmore.filmul facut dupa o carte din trilogia scrisa de Phillip Pullman. Un film pe masura.

Am citit m-am delectat:

Corazon - Joolz Denby- o carte cu un limbaj si fapte îndraznete. Povestea unei femei ce si regaseste pacea într-o secta.

Hrana pentru mouse:

www.i-am-bored.com -Plicitisit/Da? fuga o pâna teste aici. Delcteaza-te cu sau, distreaza-te jucând PacMan burta umflat-ti râs de , uitându-te la filmulete.


Drax

Am ascultat, m-a incantat:

Tenacious D - tenacious d album

Am vazut si mi-a placut :

Reservoir Dogs

Am citit, m-am delectat:

Stephen King - Orasul Bantuit

Hrana pt mouse:

www.filehippo.com


Punkass

Carte: Libelula de Martin Page-- O libelula pastrata in lumina amintirii, povestea unei tinere cu un suras enigmatic, ce ajunge sa devina o pictorita adulata in Franta. O carte scrisa in asa fel incat sa ti se imprime fiecare detaliu, for a long long time.

Melodie: Royksopp- What else is there?
Trupa funky cat cuprinde, din nordul europei, muzica de relaxare.

Film: The White Oleander-- Dupa o carte, adaptare super reusita, actori foarte priceputi si credibili. Filmul se concentreaz ain mare parte pe evolutia psihologica a unei fete ce ajunge sa fie varata din familie adoptiva in familie adoptiva, dupa ce mama ei este inchisa pentru crima.

Site: www.myspace.com . Mai cautati si trupe romanesti, o sa fiti placut surprinsi.

Niciun comentariu: