Orice recomandari, reprosuri sau oferte la urmatoarele adrese:

redactie.arteens@gmail.com
redactie.arteens@yahoo.com

miercuri, 13 februarie 2008

Seriale – Mini Reviews

Odată cu apariţia torrent-elor şi popularizarea lor s-a eliminat necesitatea de a aştepta lângă televizor în aceeaşi zi la aceeaşi oră din fiecare săptămâna pentru a prinde serialul preferat. Torrent-ele au făcut posibil transformarea serialelor în filme de foarte lung metraj. Astfel un sezon se poate viziona în câteva zile. Reclamele nu mai deranjează pe nimeni, nu se mai pierde nici un episod şi nici un frame. De asemenea se pot revedea cele mai vechi seriale în formatul lor original netraduse, de câte ori îţi pofteşte inima şi o zi după ce apar la televizor în ţările unde sunt produse.

O să va prezint aici câteva dintre serialele mele preferate, poate câteva şi printre ale voastre, să vi le recomand, poate să va aduc aminte de câteva mai vechi.

Married With Children

Indiscutabil serialul de comedie care a avut cel mai mare succes internaţional vreodată şi cu una dintre cele mai lungi durate de difuzare. Este absolut unic ca şi toate personajele sale, Al fiind probabil cel mai umilit şi auto-umilit personaj din istoria televiziunii.

Cow and Chicken

O producţie care acum se poate numi clasică de unii si o mare aberaţie de către alţii. Doar dacă eşti copil sau dacă ai simţul umorului corect dezvoltat îl poţi urmări cu plăcere şi savura umorul său bazat total pe penibil.

I Am Weasel

Cealaltă jumătate a lui Cow and Chicken unit de el prin personajul comun şi inconfundabil The Red Guy.

Daria

Izolată într-o mare de personaje mononeuronale şi multistresante cuprinse în intelectualitatea vieţii de bimbo/jock său robot. Expresia unică a feţei sale indică entuziasmul său cu privire la socializare. Ea vrea doar să îşi servească sentinţa din familie, şi să provoace cât mai multă durere în rândurile inamice. Un serial despre tortura liceelor americane. O operă cu ambalaj MTV.

Prison Break

Una dintre cele mai noi preferinţe ale mele. Cu o idee foarte bună chiar dacă poate nu originală şi un scenariu mai bun, Prison Break este ceea ce îţi indică şi titlul şi o producţie foarte reuşită ce îşi adună din ce în ce mai mulţi fani. Va recomand să renunţaţi la prejudecăţi şi să încercaţi un episod. Povestea se desfăşoară în jurul fugii a 2 fraţi nevinovaţi de lege şi corupţie după evadarea din închisoare evident.

The Simpsons

Originalul din seria de seriale având la bază o familie disfuncţională. Cu layout-ul classic : drinker_house-wife_boy_girl_dog. Având la active numeroase sezoane şi încă fiind difuzat pot să spun că nu şi-a pierdut nici o clipă calitatea său ideile. Originea “D-oh”-ului atât de celebru şi inventatorii unui gen cu foarte mult succes.

Family Guy

Plagiatul, sau poate doar o asemănare întâmplătoare, acest serial reia ideea familiei în care relaţiile dintre membrii săi alcătuiesc crema scenariului şi introducând flash-back-urile. Family guy duce comedia la un alt nivel şi te face să râzi!

American Dad

Plagiatul plagiatului, său cum vrei să îl iei ia aceeaşi idee, produs cam de aceeaşi oameni ca family guy şi te face să râzi din nou .

South Park

Numărul episoadelor sale este deposit doar de numărul sucombarilor lui Kenny. Cu unele din cele mai reuşite cântece parodice şi cu un film de lung metraj la activ, cu un stil de animaţie caracteristic şi batandu-şi joc de tot, acest serial este dedicat unui public matur dar este prea reuşit că să nu te uiţi oricum. Unul din serialele mele preferate.

Heroes

Da, sunt multe seriale cu şi despre oameni cu puteri speciale dar acesta a reuşit să facă subiectul interesant din nou. Îţi poate oferi o poveste plăcută şi complicată în acelaşi timp. Unul dintre cele mai mari calităţi ale sale este faptul că nu vei ştii niciodată ce se va întâmpla în următorul episod. Povestea cuprinde lupta dintre bine şi rău, evident, apoi lupta pentru familie şi pentru a salva planeta.

Top Gear

V-aţi gândit câta benzina consumi în plus dacă, conduci cu o mustaţa? Sau ce maşină poate ţine mai bine apa? Ei s-au gândit. Jeremy Clarkson, James May şi Richard Hammond s-au gândit. O producţie BBC, Top Gear este o emisiune cu şi despre maşini cu totul inedită şi mai amuzanta decât multe seriale de comedie. Nu o să regreţi absolut nici un serial din ea. Aceasta este seria mea preferata.

John Doe

Din păcate s-a produs un singur sezon din acest serial poate prea complicat pentru audientele din ţara sa nativă. Acest lucru nu trebuie să vă descurajeze, John Doe personajul principal ştie absolut totul despre tot dar nimic despre sine. Este un adevărat Sherlock Holmes. De-a lungul seriei ajută poliţia să îşi rezolve cazurile în timp ce încearcă să îşi descopere identitatea şi să se protejeze împotriva unei conspiraţii.

Spawn

Luând ideea şi 2 personaje din filmul de acum câţiva ani seria Spawn continuă povestea generalului forţelor iadului pe pământ într-un format de animaţie destinată exclusiv publicului matur…. Nu vă uitaţi!!! Sau nu.

Mythbusters

Mai trebuie să va spun ceva? O serie geniala ce vă raspunde la orice întrebări, chiar daca penibile. Dacă nu i-aţi văzut până acum trebuie sa ii cautati neapărat.

Jackass

Johny Knoxville şi cu banda sa de scrântiţi genetic îşi provoacă durere pentru distracţia noastră. Cei cu astfel de gusturi şi cu tendinţe masochiste vor adora acest serial. Dacă nu aveţi un stomac cel puţin rezistent nu vă uitaţi

Vă mai recomand câteva seriale de aceeaşi calitate:

American Chopper

Saved by the Bell