Orice recomandari, reprosuri sau oferte la urmatoarele adrese:

redactie.arteens@gmail.com
redactie.arteens@yahoo.com

miercuri, 11 iunie 2008

Boredom go away!

~The Pot

Am ascultat, mi-a plăcut

Haggard. Ştiu, ştiu, au venit în Bucureşti, chiar au cântat de două ori, însă acum mă enervez că nu am fost şi eu… Trupă symphonic folk medieval metal ceva în genul *giggle*

Am vizionat, mi-a plăcut

Nu sunt cu filmele, so n-am mai văzut niciunul în ultima perioadă.

Am citit, ne-am delectat

Oh, yeah :D „The Strange Case Of Dr. Jekyll and Mr. Hyde” de Robert Louis Stevenson. Genial! Cu siguranţă aţi auzit de carte, şi ştiţi subiectul, însă CHIAR vă recomand să citiţi cartea. Pure gothic literature *love*

Hrana pentru mouse

Vând un pont. http://srv.diacritice.com/ cu asta schimbăm noi diacriticele pe blog.



~SnoWhite:

Am ascultat, mi-a plăcut:

Babyshambles – Carry on up the morning

Am vizionat, m-a impresionat:

Untraceable

Am citit, m-am delectate:

Crăciunul lui Poirot – Agatha Christie

Hrană pentru mouse:

www.idiomag.com



~TheScientist:

Ascultat:
Coldplay - Viiva la Vida and Death to all his friends
-Dragi fani Coldplay, trupa s-a reintors cu un nou album absolut genial. V-am recomandat albumul. Este genial. Lost? Va va crea dependenta cu siguranta.

Vizionat:
Sex and the City - Yes, that's right. The movie. Este absolut genial. L-am vazut ieri. Am ras cu lacrimi.

Citit:
Micul Vampir
- heh, o carte unica, o mica serie care va va distra. V-o recomand cu caldura

Internet:
www.ebijou.ro - fashion up yourself:))(only girls, azi ma simt feminista)

~Punkass

Am ascultat ,mi-a placut :

Jack Conte- Yeah, Yeah, Yeah

Artist nou, cu un sound cu totul altfel. Asta e una din melodiile lui mai comerciale, daca pot sa zic asa, desi nu cred ca prea pot, all his stuff rocks my socks. Check’it!

www.myspace.com/jackconte

Am vizionat , m-a impresionat :

The Tracey Fragments- Film cu Ellen Page(Juno) in rolul principal, motiv pentru care l-am si luat sa-l vizionez. Realizarea e captivanta, obositoare si apoi iar incredibil de captivanta. Filmarea nu a durat mai mult de 14 zile, dar editarea ‘fragmentelor’ mintii lui Tracey a durat considerabil mai mult J It’s quite a ride, visually, conceptually. You’ll see.

Am citit, m-am delectat :

Am citit si m-am delectate cu mai mutle chestii this month, dar ce mi-a ramas cel mai viu in minte is this:

“Dude, where’s my country?”- Michael Moore// adevarul despre 9/11.

And this: http://www.asofterworld.com/stories.html ~ Short stories that will leave you dumbstruck by their sheer weirdness. De regula citesc si ascult lucruri cat mai dubioase. Trust my gut. :P

Hrana pt mouse :

http://www.violentacres.com/ ~ Angry chick from the U.S., that knows what she’s talking about. If only we were all as angry as her, things would start changing, fast.




2 comentarii:

admin spunea...

si autocorect http://www.softset.ro/autocorect.html pentru offline work cu diacritice

Bee spunea...

daaa deci coldplay, babyshambles (esp pete doherty), haggard si sex and the city are absolutely amazing! :D