Orice recomandari, reprosuri sau oferte la urmatoarele adrese:

redactie.arteens@gmail.com
redactie.arteens@yahoo.com

miercuri, 11 iunie 2008

Pletozen Story



Cel mai probabil sunt foarte enervanta pentru prieteni sa vreau sa merg in locuri unde sunt pletosi sau sa-mi impartasesc entuziasmul cu ei, nu neaparat idolatrizandu-i pe cei in cauza, ci admirandu-le frumusetea. Yeap, asta e tot ce vreau: sa-mi limpezesc ochii.

Nu sunt o obsedata de care ar trebui sa le fie frica, sunt total inofensiva, daca ma holbez la vreo bunaciune pletoasa, sau, mai cu stil, sa ma prefac ca ma uit la ceva din apropierea lui si apoi putin la el, dar, in cazul cel mai rau, sa nu-mi pot lua privirea de la el, ei bine, nu inseamna ca o sa-l urmaresc si violez la coltul unui bloc.

Dar sa detaliez totul: nu-mi amintesc clar cum a inceput, dar dupa ce mi s-a pus pata pe intruchiparea rockerului pletos perfect, nu am putut da inapoi de la aceasta conceptie a frumusetii masculine.

Ei bine, unele tipe se bucura ca le suna prietenul ca le e dor de ele, insa eu ma bucur ca vad un pletos pe strada. Iar daca e o zona tipica pentru ei, ii numar chiar. Daca am vazut lucruri sau persoane dezgustatoare pe strada, leacul e o doza de bunaciune pletoasa.

In plus, la un moment dat mi-a venit idea sa incerc sa organizez o zi nationala a pletosilor! Ar fi interzis sa se tunda in ziua aceea si cea mai tare chestie, un concert unde vor putea bea cat ii tine, dar mai am nevoie de alte idei marfa.

Intr-un fel ma sperie pasiune aceasta, caci am vazut o imagine cu un pletos stand ca un toreador, iar eu sunt impotriva acestei traditii de a omora tauri pentru distractie, insa vazandu-l pe tip, am downloadat imediat imaginea. Uf, poate din cauza ca e si barbos...

Pana la urma, nebuna nu sunt, asta este doar o pasiune, asa cum alte tipe viseaza la actori sau cantareti, eu mi-am indreptat atentia asupra altei categori, tot, ca si ele, conform principiului din subconstient de a-ti placea de cineva de neatins. Doar ca pletosii sunt mai aproape decat actorii hollywoodeni, dar asta nu-i face mai vulnerabili oricum.

Si, ce naiba, caut doar frumusetea, desi, intr-adevar este superficiala, caci oamenii sunt interpretati dupa aparente, cei frumosi atat de puri si buni, cei mai nenorocosi rai, haini... insa nu pot spune ca discriminez, caci toti avem ambele extreme in noi, asadar nu vreau nimic mai mult de la oricine decat un chip zambitor.

Un comentariu:

eMma spunea...

Scuza-ma Corina, dar nu m-am putut abtine sa nu comentez la articolul asta. Cand am vazut fata tipului din imagine, cu H******n-ul in mana, si scris sus "Pletotzen Story'' - spoken like a true german - i laughed my freaking ass off! Genial, as usual :P