Orice recomandari, reprosuri sau oferte la urmatoarele adrese:

redactie.arteens@gmail.com
redactie.arteens@yahoo.com

vineri, 14 martie 2008

Deja-Vu

Ti se intamplat uneori sa visezi acele lucruri care se vor intampla de atatea ori. Deja-Vu? Mie mi s-a intamplat de sute de ori. Chiar am inceput sa le pierd numarul. De atatea ori am visat acele lucruri care chiar s-au intamplat. Din pacate nu fiecare vis imi prevesteste cate ceva. E doar imaginatia mea uneori, in care ma invart si am impresia ca imi spune adevarul. Si sper sa imi spuna adevarul.

Se pare ca 70% din oameni au avut experienta de Deja-Vu cel putin o data. Oamenii de stiinta recreaza totul prin hipnoza. (Good thinking, right?:) ) Se pare ca exista mai multe tipuri de deja vu-uri(ce funny suna)

Primul ar fi Deja Vu-ul in care ti se pare ca locul respectiv l-ai vizitat deja.
Al doilea este cel in care ti se pare ca deja ai simtit ceva ce ai mai simtit odata.
Al treilea si cel din urma este deja-vu-ul ca deja ai experimentat acel ceva.


Cativa oameni de stiinta au asociat Deja-Vu-ul cu boli mentale ca: schizofrenia, anxietatea, identitate multipla. Deci daca toti am experimentat asta, avem probleme cu capul?

Farmacologia a demonstrat cica, ca prin utilizarea unor "medicamente" se pot produce unele deja-vu-uri.(eu nu prea cred asta). Desigur ca acele „medicamente” au efecte halucinatorii.

Clarvazatorii reusesc sa „prevesteasca” viitorul prin deja-vu-uri. Aceasta explicatie, nu isi are insa explicatie in stiinta.

O teorie interesanta mentioneaza faptul ca deja-vu-ul reprezinta „memoria” viselor. Sa visezi ceva ce ulterior se va intampla in viitor si sa ai impresia ca deja ai experminetat asta.

O alta teorie este cea a reincarnarii. Intr-o viata anterioara ai experimentat aceeasi situatie sau ai intalnit aceleasi persoane sau ai avut aceleasi sentimente. De aceea, uneori relatam unei persoane: „Vai X, te stiu atat de bine, de parca ne cunoastem de multi ani, desi am facut cunostinta recent”.

Sunt multe lucruri pe care omul nu le-a descoperit. Sunt multe lucruri care stau ascunse sub „pamntul”. Sunt multe lucruri care se afla sub subconstientul omului si totusi acesta nu isi da seama de ele. Sau isi da seama?

~TheScientist

Niciun comentariu: