Orice recomandari, reprosuri sau oferte la urmatoarele adrese:

redactie.arteens@gmail.com
redactie.arteens@yahoo.com

vineri, 14 martie 2008

Repas sur repas

~Radu

melodie: - andries , banii tai nu sunt buni aici

film: toma caragiu J "amintiti-va de vremurile bune"

carte: vasile voiculescu - ultimele sonete ale lui shakespeare

site: ...siteu` nostru desigur

~TheHeart

Am ascultat ,mi-a plăcut:

Puddle of Mudd –She hates me (alternative rock): o melodie care personal mă face să dansez şi să mă simt mai bine când sunt tristă, chiar dacă versurile nu sunt aşa de optimiste. :)

Am vizionat, m-a impresionat:

I could never be your woman (Michelle Pfeiffer,Paul Rudd,Saoirse Ronan):- O comedie în care Michelle Pfeiffer care este Roşie se indragosteste de un băiat cu mult mai tânăr ca ea… In aceaşi perioadă fiică acesteia se indragosteste pentru prima oară… Toate sub atentă observaţie a Mamei Natură care este interpretată de Tracey Ullman.

Nu am mai văzut demult o comedie care să mă facă să râd aşa. Merită cu adevărat!

Am citit, m-am delectat:

“The Intimate Adventures of a London call girl” –Belle de Jour- Cartea această este de fapt un blog care a devenit foarte cunoscut în ultimii ani. Este despre o call girl din Londra. Este povestită ,sub forma unui jurnal, atât viaţă ei personală cât şi cea din timpul jobului.

Nu este recomandata pudicilor. :P

Hrană pt mouse:

www.doo-oo.eu – Un site cu teste de personalitate, de dragoste, cu bancuri, spânzurătoarea etc … Nice pt o destindere funny J




~SnoWhite:

Am ascultat, mi-a plăcut:

From Yesterday – 30 Seconds to Mars - o trupa de alternative si progressive rock din California. Melodia se află pe albumul “A Beautiful Lie”, cel de-al doilea album al lor, videoclipul acesteia fiind realizat în China şi având o durată de 14 minute.

Am vizionat, m-a impresionat:

Heroes – Un film despre oameni din lumea întreagă care descoperă că au puteri supranaturale….

Am citit, m-am delectat:

GESTAPO – Sven Hazle – Un bărbat robust, cu obraz prelung de viking, surâde degajat şi senin obiectivului fotografic. E Sven Hazle aşa cum apare el în fotografia de pe pagina de gardă a romanelor sale. Dar este suficient să treci de această primă pagină, pentru ca războiul să se năpustească asupra ta, să te poarte peste câmpurile răscolite de explozii, peste oraşele năruite sub bombe, acolo unde brutalitatea şi cinismul fascist îşi propuseseră să lichideze totul: vieţi, speranţe, năzuinţi.

Hrană pentru Mouse:

http://www.worldometers.info/ - vei gasi foarte multe statistici actualizate permanent…



~Degringolada

Am ascultat, mi-a plãcut:

Slayer – Eyes of the Insane

Pe lângã melodia foarte marfã, mesajul e foarte potrivit pentru cei a cãror imaginaţie abundã dar şi abuzeazã de imagini înfricoşãtoare.

Am vizionat, m-a impresionat:

Sweenie Todd

Cu Johnny Depp, un musical horror. Dacã e vorba de Johnny Depp, nu evitaţi vizionarea doar cã fiind un actor superb credeţi cã din aceastã cauzã e un film apreciat, but bare in mind cã acesta îşi alege filme dificile şi interesante. Ca un indiciu – veţi vedea multe moduri de tãiere a gâtului. In orice caz, e o morbiditate elegantã împletitã cu inocenţa dragostei oarbe, fãrã a uita de nebunie şi mizantropie.


~ThePot

Am ascultat, mi-a plăcut :

Kidneythieves este o formaţie industrial rock, cu Free Dominguez ca şi solistă. Au început din anul 1998, iar cântecul lor cel mai cunoscut „Before I’m Dead” este cunoscut ca fiind unul dintre soundtrackurile din „Queen of the Damned”.

Am vizionat, mi-a plăcut :

„Queen of the Damned” este un film din 2002 cu şi despre vampiri. Legătura dintre vampiri şi Egipt mi se pare un pic trasă de păr, dar apare Jonathan Davis :D Şi muzica este făcută de Jonathan Davis :D

Am citit, ne-am delectat :

Ultima carte pe care am citit-o este Macbeth, dar eu vă recomand „The Black Cat” de Edgar Allan Poe. Pentru unii poate o să li se pară cam înfricoşătoare (sau chiar foarte), dar eu o ador. E o povestire mică, cum ne-am obişnuit la el :P

Hrana pentru mouse :

www.eventful.com este un loc în care poţi vota formaţia favorită să vină în oraşul tău, iar cu un număr considerabil de voturi, poate că o să se întâmple...



~Drax

Am ascultat, m-a incantat:

Audioslave - Out of Exile

Am vazut si mi-a placut :

Hunting Party

Am citit, m-am delectat:

Ion Luca Caragiale treci peste bubico si citeste toata opera atunci o sa realizezi ce geniu a fost

Hrana pentru mouse:

www.softpedia.com - muulte chestii



~TheScientist:

Am ascultat, mi-a placut:

Natalie Imbruglia – Torn –Heh cine nu a auzit de melodia asta? Mai veche ce-i drept, dar hey, bringing back good old memories, right? Mie cel putin mi-a adus.

Am vizionat m-a impresionat:

Charlie Wilson’s War – productie 2008: cu Julia Roberts si Tom Hanks. Un film care te lasa fara cuvinte. Niciun film nu a reusit sa puna in prim plan, atat de bine, o problema a unui razboi existent. Regizat de Tom Hanks.

Am citit, m-am delectat:

„Initiatul” – Katherine Kurtz & Deborah T. Harri – „Sir Adam Sinclair, mai mult decat un doctor, mai mult decat un detectiv... un INITIAT prin venele caruia curge sange de templier. Misiunea sa este sa protejeze Lumina impotriva celor rataciti pe Calea intunericului."Anumite adevaruri pur si simplu exista! Iar adevarul ultim asupra templierilor [...] e ca toti cavalerii Templului din Ierusalim au urmat singurul drum al devotamentului fata de Pamantul Sfant si au pastrat adevarurile secrete. Multi au preferat sa arda pe rug decat sa tradeze ceea ce Ordinul considera a fi sacru. Iar un rege al Frantei, din secolul al XIV-lea, care hotarase sa distruga Ordinul, sperand sa puna stapanire pe bogatiile lui legendare, nu avea sa afle niciodata ca incomensurabila bogatie a templierilor nu consta in aur, ci in cunoastere..."
"Personaje fascinante intr-o lume fabuloasa, amenintata de fortele intunericului."( New York Times)

Hrana pentru mouse:

http://www.questionablecontent.net – un comic pe gustul tuturor


~PunKaSS

Carte: Nu toata iarba e la fel –Alain Gavrilutiu

Autor roman. Uite un pasaj din carte, poate cine stie, e pe gustul tau:

http://atelier.liternet.ro/articol/3217/Alain-Gavrilutiu/Nu-toata-iarba-e-la-fel.html

Film: Labyrinth (1986) . O minunatie de film, cu Bowie si Jennifer Connelly la 15 ani. (Requiem for a Dream). J

Melodie: David Bowie—Starman si Ah! You pretty things. Ahh, am ce am cu David Bowie saptamaile astea, nu ma mai satur :P Cred ca e de la film.

Net: www.asofterworld.com Blissful funny randomness. Webcomic. ^.^




Niciun comentariu: